måndagens ridning

Ja jag hade inte Plopp x)
Jag hade Binette o villle inte ha henne men aja man måste variera lite ;)

Jag säger bara OMG vilken skillnad de är på henne o Plopp! :) Och OMG vad jag blev glad efter jag hade ridit för det gick super bra och shit va jag tyckte de va kul! :D

Hon är en fjording som är ja som en fjording x) Stark och envis men hon blev mjuk! :o iaf för att vara hon och ja jag skulle LÄTT kunna rida henne oftare! :)

Men jag ska hjälpa Karin (en liten kompis som brukar rida Binette) lite och så hon lär sig lite bättre hur man ska göra nu när jag har ridit Binette erftsom jag kände ju själv hur det va! ;)

Men aa :)



Binette! ^^

//Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0