jo jag lever!

Haha man kan ju börja fundera ;)

Men nu är jag verkligen på g att börja blogga då det händer mycket i mitt liv! :D

Kan börja med att jag tävlade i helgen i Arboga med Plopp. Han kändes spänd och ville inte slappna av så det blev "bara" 58% i en Lätt B:1 men endå rätt nöjd eftersom han inte är van att åka iväg så mycket :)

Sen på söndagen var det prova på fälttävlan i stallet som jag va med på :)
Dressyren gick super! :D Fick typ 65% eller nått och det blev typ 48 straff poäng. Ni som inte vet så i fälttävlan så räknar man straff poäng istället för att sen på hoppningen och terrängen ska man ju ha så lite fel som möjligt, haha dålig på att förklara, kommentera om ni inte fattar! ;)

Hoppningen gick också bra, fick 0 fel och låg två :)

Sen började jag blöda näsblod x) I typ en halvtimme och det forsa o det va nån sån här sjukvårdare i stallet som tänkte åka t sjukhuset o typ bränna nå blodkärl för att jag blödde så mycket men då sluutade de x)

Sen så va de terrängen och det gick bra till 6:e hindret Plopp vägrade 2 gånger och jag började blöda näsblod igen x)
Har en bild som kommer på de x)
men a sen vägra han två gånger på ett annat hinder så vi blev uteslutna men man fick hoppa klart banan ändå ;)

Men jag är nöjd endå! :)



Vill ni ha alla bilder? ;)
Kommentera! :D

//Emilia

Kommentarer
Postat av: Issa

jaaa bilder :D

2012-09-11 @ 07:31:21
Postat av: Evelina

Jag vill haha!! :)))))

2012-09-12 @ 06:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0