Best day!

Säger som Emma, har fullt upp och kommer bara blogga när jag har lust och tid eftersom verkliga livet är viktigare! ;)

Men till skillnad från henne så gick de bra för mig idag :D
Skulle ha varit med på matchen men istället blev det andra planer. Åkte till Stora Ekeby (kan inte förklara vart de ligger) och tävlade med div 2 :)

Och min koompis Ida va med o tävla för första gången på seega ridskoleponnyn Pegasus ;)
På bilden här är det inte Ida som rider men det är Pegasus :)


Och till skillnad från nu och tidigare tävlingar så red jag med en remont grimma idag o de kommer jag förmodligen ha det på bara tävlingar :)
 
Kanske ska säga att det va dressyr och jag hade Plopp ;)

Okej men iaf red fram och han kändes bra och mjuk och inte lika stretig och stel som han varit på andra borta tävlingar :)
Väl inne på banan va han super, lyssnade bra och va mjuk som en gummisnodd :D

Det kändes bra när jag red förutom en gång när de va skritt då tänkte han stanna o bbajsa o då skänla jag så han började trava nått steg ;)

Och en gång så bröt han av i galoppen :)

Fick iaf 65% och laget vann :D

Ida fick typ 54% men de va bra för Pegasus va seg och de va första tävlingen ;)
och dom andra två i laget fick 61% och 64% tror jag :D

Får se om de blir bilder sen ;)

//Emilia

Kommentarer
Postat av: Patricia

Hej nu har vi utsett en vinnare i vår tävling. Kolla om det var du som vann :-) Och sen ville vi bara tacka för att du ville och hoppas att du kommer vara med i framtiden. Kram Zmurfs!

2012-09-30 @ 20:58:12
URL: http://zmurfs.blogg.se
Postat av: Hanna<3

Hej, Jag har startat en ny blogg som kommer innehålla mycket saker, mycker om våra foderhästar så gå gärna in på den och kolla!

kram Hanna♥

2012-09-30 @ 21:17:20
URL: http://www.allroundryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0