Ridningen

Idag var det ridning och jag hade Plopp! :D

Eftersom han skulle gå tre lektioner fast han tävlade hela helgen så bestämde jag mig för att rida barbacka och ta det lite lugnt och vi red ut i skogen hela lektionen, skönt eftersom han ganska så trött ;)

Sen hände det inte så mycket :)

Tidigare idag frågade Emma om jag kan rida Disas nya ponny
(en maxad b-ponny som står vid Gini) och det va Michelle som hade frågat :)

Så antar väl att jag ska göra det lite då och då ;)

Sen när jag kom hem så blev allt skit igen, match på fredag och värdinne ridning som jag inte vill missa eftersom vi brukar ha gymkana då!! :D + att på söndag är det match men jag ska också vara med på barnkalas i stallet.

Och pappa är sur för att jag typ bara rider och säger att jag ska tänka om jag ska fortsätta med fotboll
, som om jag inte har tänkt allt jag kan!!?

Wööööö!!Jag skiter i det här nu pallar ändå inte med allt men vill inte missa Gotiha, det är väärldens coolaste upplevelse men är rätt säker nu på att jag skiter i fotbollen och bara rider....<3

haha länge sen ? :)
Första lilla sköthästen Wincent, underbar liten shettis :)
Skriver nog ett litet inlägg om honom snart :)

Cindy, senaste sköthästen som jag inte fick tid med längre på grund av fotbollen.

//Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0