Nothing break us down

Jippi börjar med det bääästa idag och det är att Plopp är frisk och jag ska tävla honom på finalen i wirsbo på lördag!! :D

OMGOMG så sjukt glad!!<3

Laget på lördag blir alltså:

Jossa och Hector
Klara-Stina och Nilla
Clara och Pegasus (hon har inte ridit han på super länge men såg idag och det såg riktigt bra ut! :)
Jag och Plopp!<3


Ser fram emot det här! :D

Okej nästa roliga sak är att jag ska börja rida Celine! :)
Red henne idag och det var kul, tycker att det gick riktigt bra faktiskt :) Stor skillnad jämfört med Plopp och det blev mycket bättre mot slutet :)

Så kommer rida henne varje torsdag+ nån anna dag som bestäms lite eftersom :)

Hur blir det med Prickan? Haha jo tror faktiskt jag ska hinna med henne ibland också eftersom jag rider Celine på torsdagar när Emma inte kan så det blir väl nån helgdag eller nån anna dag det passar :)

Kan inte säga nått annat än Love my Life i alla fall för tillfället ;)


Kommer ett inlägg om den här dagen som jag minns som om det vore igår!<3
Ojämna stigbyglar...(hade det hela dagen x)

//Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0