Idag

Förlåt för dålig bloggning från min sida men har redan förklarat varför men ska skärpa mig med mer tidsinställda!

Skönt med kort vecka i skolan! :)

Idag iaf så sov jag hos Ida, haha igår klockan halv 12 smsade vi den som vi skulle ha morgonen med fast hon hade somnat så vi ställde klockan på sex och strax efter svarade hon på smset, tur annars hade vi inte kommit ut x))
Vi hjälpte till att släppa ut och mocka och sen skulle vi få rida. Malin hade skrivit upp hästar vi fick välja mellan, Plopp stod med så valde såklart honom ;)

Sen u-sek möta, spårade ur en aning ibland men fett kul!!

När vi skulle rida kom Plopps fodervärds mamma in och frågade en annan vem hon skulle rida och trodde alltså att hennes dotter skulle ha Plopp, och vi liksom ba men asså Malin hade skrivit upp hästar vi fick ha och så men nejdå hon är ju fodervärd så hon ska tydligen ha honom då....Trött asså men jaja fick väl ta Caven fast JAG ska tävla på lördag!!!!

Jippi ska tävla på lördag i Hallsta! :D

Men Caven ja det gick bra, är bra att inte bara rida Plopp eftersom jag är van vid honom och han är ju pigg, inte Caven x))

Oj långt inlägg skriver ett till om i måndags ;)

Haha gamla bilder på Caven, han är en tinker med svart öra ;)
//Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0