Idag och Igår

Igår så kom eve och hennes familj till oss och vi grillade och tog lite kort och sånt! :)

Idag så åkte jag ut till stallet vid 10 och red på volten, michelle hjälpte mig och sa vad jag skulle göra! Travhopp idag för att det stärker mycke saker på både mig och Gini! Gini var superduktig! :D Och michelle ser verkligen allt! Hon ser mycket saker som inte en "riktig" tränare ser! Hon är den bästa tränaren man kan få!
Sen så fick hon äta lite gräs och jag fixade klart och åkte hem och nu har jag tagit lite kort på hundarna, som kommer upp sen! Och sen så ska jag lite senare ner till eve och sova där och vi kommer ha skojj, de lovar jag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0