Fullt upp!

Har haft fullt upp hela tiden så har inte hunnit blogga. Men nu så ska det vara ändring på de!

Igår:
Sov hos Emilia. Vi gick upp vid 7 och åkte till Västerås för länslagsträning. Vi spelade med skiljebo och Gidesonsberg. Riktigt kul! Sen så åkte vi hem vid 1 och så gjorde jag och emilia inget speciellt. Vid halv 4 så åkte jag hem och böt om och ut till stallet. Red på volten och tränade på att hon ska lyssna frammåt och bakåt, hon var jätteduktig i ena varvet och haed lite svårare i andra varvet med att korta men vi fick igenom det tillslut!
Sen så packade vi och grejjade till tävlingen (som var idag).

Idag: Det har varit tävling idag! :D Hoppade en L:B och en L:A.

L:B: A:0:A:0, hon var snäll och lyssnade bra och kunde hoppa av bra och så. Vi var nollnolla och kom 2:a! :D
Det var inte så många felfria, svår bana. Vi vann en rosett, plakett, paraply, vattenflaska, strumpor, knäckebröd, skiva och anmälningsavgiften tillbaks. Haha, massa små saker ;)

L:A: A:0, hon var lite försiktig, ville inte riktigt hoppa av stort. Så kom nära några gånger men hon var jätteduktig att komma upp då utan att riva. Vi kom nolla runt och en 2 placering! :D Vi vann rosett, plakett, presentkort på "lill shoppen" och anmälningsavgiften tillbaks. För present kortet köpte jag ett kingsland pannband! :D

Två 2:dra placeringar! :D VÄRLDENS BÄSTA PONNY HAR JAG! :D


gammal bild, kommer bilder sen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0