Fagersta 14 april 2012 del1

Yeess, det var datumet som jag var med på min första tävling! :)

Dagen före så duschade jag honom och Ida putsade och sånt :) Jag red såklart också och det gick bra :)


Eftersom det va hemma tävling så behövdes inget packas eller nått sånt så det var inte så mycket man behövde göra.
Jag och Ida (som ni märkt är det alltid och jag Ida som hänger i stallet) hjälpte till på morgonen och Plopp fick gå ute i en sjukhage :)
Jag kollade till honom varannan timme typ x)

Sen kom stunden när jag skulle rida fram, hade såklart bästa Ida med och även två små skötare, Karin och Wilma :) Jag var inte ett dugg nervös, konstigt tyckte jag verkligen x)

Red fram uppe på volten först och kände redan när jag kortade tygarna att han visste, ja han visste såklart att det var något speciellt eftersom han var så mjuk och lyssnade super!

Red sedan fram inomhus. Emelie är verkligen super som hjälpte mig och det kändes verkligen bra!

Sen kom det spännande ögonblicket, inne på banan. Det sista jag han tänka va åh nej inte den här låten. haha ville inte rida till skåningen ;)

Mer kommer sen!
//Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0