Fagersta 14 april 2012 del 2

Ja inne på banan så bara red jag, eller ja tänkte mest på att inte glömma banan men har lärt mig att försöka rida mera samtidigt x)


Jag red och red och slutade på 64 eller 65,nånting% och va såklart super nöjd :)

Sen det spännande ögonblicket när vi fick veta att en ryttare var kvar och om den fick över en viss procent skulle vi komma två, fick den under skulle vi vinna, och vad hände, jo det blev en stor fet vinst och en delad fjärde plats för mig! :D
Och det var bara att gö sig redo för prisutdelninng:)

Prisutdeling va underbar, att få veta att man va dom bästa, hela laget gjorde en super insatts och jag var helnöjd! :D

Ärevarv var underbart det också!<3
Sen att få komma in igen (till fots) det va lite underbart det!

Min fina vinnare!<33

//Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0