Dressyrträning för Malin

idag var det ju dressyrträning för Malin och det gick inte bra.. Vi hade som ett tema på träningen och det var lösisidorna och att det skulle bli lätt att böja och ställa. Och hon är ju stel i sidorna (som jag vet). I vänster var hon helt okej att ställa och böja men i höger var hon omöjlig! Det går verkligen inte.. Men aa det är bara att jobba på! ;)

Imorgon så slutar vi 2 och börjar nio, chill! ;) Och sen så har jag utvecklingssamtal och sen så ska jag till stallet och rida och packa och sen till fotbollen inför fotbollsmatch! Andra serie matchen för iår! :)

Nu ska jag kolla på tive ;)


Vi tycker bättre om hoppning helt enkelt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0