Dagen innan tävling

Tänkte först göra ett inlägg om igår när det var dagen innan tävling ;)

Jag och bäästaste Ida som är den bäästa skötaren!!! Packade alla saker :)
Sen så red jag lite även fast han hade tävlat samma dag men red bara skritt och trav i en halv timme :)

Han va super jobbig i början och ville inte lyssna utan bara droooog!
En gång började han backa och jag skänklade fast han lyssnade inte så jag sviichade till med spöet (stavning) alltså inte slog som en galning utan dutta till för att han skulle lyssna men då kicka han med bakbenet x) 

haha mupp!!
Men sen blev han super fin och slutade med några ökningar, varför jag kan bara göra ökningar när jag inte är 100% seriöööös??

Men ja så såg dagen ut typ igår x))
Kommer bilder sen ;)


Gammal bild efter julhoppning ;)

//Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0