5

1. Jag har typ aldrig ridit i snö eller galopperat på en äng, har gjort det nån gång men annars har jag nog alridg gjort det, riktigt tråkit faktiskt och det är nånting jag måste göra!
2. Om jag inte hade haft min faster kanske jag inte hade ridit nu, hon tvingade med mig till stallet.
3. Jag är så van att säga mobil så säger mobil till min iphone, det heter iphone!!

4. För några år sen va jag livrädd för att hoppa och fick ont i magen så fort jag såg ett hinder. Men tack vare Pippi så gick det över!<3
5. Innan jag började tävla dressyr hade jag nästan bestämt mig för att hoppa mer eftersom det va roligare och att köra mindre dressyr eller hur man förklarar. Men efter att jag började tävla så rider jag hellre dressyr oftast ;)

//Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0