Viikarie

Sitter på SOn och vi har en as rolig vikarie! Haha han vill typ inte att vi ska jobba?
Efter skolan så ska jag och Emilia kollaa på Big Brother och plugga.. ;) Sen vid 7 så är det fotbollstränig :) Vi hade fotboll på idrotten, och Emilias cykel hade punka så Emilia sprang halva vägen och jag cyklade och sen så gjorde vi tvärt om plus 2 timmars idrott ;)

Och vet ni! På svenskan så satt jag och Emilia och läste utanför klassrummet och så kommer en knäpp kille, asså han har nå fel. Först så gick han fram till Emilia och gör nå med handen och så skriker han och gissa om jag och emilia skrek då?! sen så sprang hon in i klassrummet och så skulle jag också göra det men så kommer han till mig och tar tag i andleden på mig och jag slår världens smäll på hans hand och han bah aj. Och sen kuuuutar jag in i klassrummet! Snacka om att jag blev rädd! :o




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0