Underbara du

Åkte ut till stallet runt två och hängde lite där ;)
Kollade lite när Carina red Bissy den "nya" hästen, ridskolan kanske ska köpa han :)

Sen grönt kort kurs fast det blev bara en film och en repetition på en kvart kanske :)
Seeen Rida!! :D

Hade mitt nya träns och han blev super söt i det :) Red barbacka och han var mjuk och pigg :)
mot slutet testade jag ökad trav, det går om man driver x) haha men iaf han blir bara lite studsig så va nära på att ramla av några gånger för först åkte jag åt ena hållet och för att inte ramla av fick jag luta mej åt andra hållet ffast då lutar jag mej för mycket så jag håller på att ramla av fast på andra sidan... x)


Min plutt!<3

<3

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0