trött och vill bara sova

allt jag vill är att sova, men jag måste bara göra det här inlägget.
Som sagt orkade inte riktigt gå upp halv sju när mamma väckte mig så jag gick upp typ kvart över istället :)
Sen åkte jag till stallet med Clara då och vi hjälpte till med prova på ridning och sen fick vi rida :) Vi fick rida med Ellen en sväng ut o sen trava o galoppera i ridhuset eftersom det är gansk isigt fortfaranade :(

Sen vet jag faktiskt inte vad vi gjorde x) Åt och lite sånt :P Sen var det grönt kortkursen tyckte det va lite roligt eftersom vi skulle knoppa och fläta svansen :) sen skulle vi också testa lasta, haha har aldrig gjort det förut x) Det gick ju bra eller...vi hade Pegasus och han hade gått ut och in 2 gånger innan så när jag skulle lasta honom ville han inte stanna så han höll på att backa och lite så men haha det gick ju bra tillslut :P

Nu--> sova...


en lite väldigt redigerad bild<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0