Träning

haha idag har jag tränat och sprungit lite x)
Först så skulle vi till fagge o spela fotboll på idrotten :P
Jag skulle ta min mammas cykel men de va typ punka så vi fick lov att skjutsa, men haha  ingen av oss kunde det och vi va lite sena så det slutade med att en fick springa och s bytte vi av hela tiden så en fick springa och en cykla.

Sen spelade vi fotboll i 2 timmar och sen skulle vi springa hem igen x) haha snacka jobbigt eller ? :P Sen fick jag as ont i knät med det har gått över så efter skolan så följde Emma med mig hem och vi kolla lite big brother och sen skulle vi träna :)
Haha det gick super vi fick bara lite damp skratt anfall x)
Men ja tror jag kommer få lite träningsverk o imorn är det hoppning!! :D


Enzoos första utställning :)

Det här hoppade han när jag va med han på agility kurs :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0