Stall dag

Hej! Sitter i soffan och kollar på TV. Eve och Clara har nyss åkt hem, dom var hit och åt tacoss :) Så tog vi kort som kommrt upp senare.

Åkte ut till stallet vid 7 imorse och sen så fixade vi lite innan alla kom. Sen så mockade torsdags gruppen i ridskolan och sen åkte jag ner till Gini och red ut på henne en sväng och i traven så var hon super pigg och stark. Och i skritten så var hon lättare men när jag skulle ställa höger så vart hon inte glad, hon hoppa upp och ner som en liten stutsboll. Sen så red jag igenom det hyfsat i volten. Så imorn blir det volten och ställa och böja! Sen så åkte jag upp till ridskolan och åt tacos, haha båda luch och kvällsmat, men det är ju såå gott!
Sen sp var jag funktionär i andra klassen. Sen så åkte vi hem.

Imorgon så åker jag ut till stallet när jag vaknar och kollar på ponnydressyren och tar kort! :)
Sen ner till Gini och rider henne. Så stall dag imorn också! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0