liten kul sak

haha har lite tråkit så jag hitta en lite kul sak med nåra frågor x)
Ni som är sociala kan också svara ;)

1. vad har du på dej när du sover? En tröja och pjamas byxer ;)
2. hur sover du helst (på rygg, sidan, mage)? Jag sover på sidan :)
3.hur många kuddar har du i sängen? Jag har 4 kuddar :)
4.Kommer du ihåg vad du drömmer om nätterna? oftast men inte varje gång
5.har du drömt "sann drömmar" någon gång? haha vad är det ? x) Att man drömmer att man är nåstans som finns i verkligheten eller nått som man drömmer och som sen händer ? x)


Haha fin bild, gick med typ as sur min och bara gick och sen börja dom snacka om att vi skulle äta kaka, jag säger: Vadå för kaka ? :D

kaka :D<3


Kommentarer
Postat av: PATRICIA

svar: inte gratis :(

2012-03-16 @ 14:42:40
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha kaka emilia xDDD<3

2012-03-16 @ 23:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0