Kul kul

idag i stallet skulle jag egentligen haft Grace men orkade inte med henne x) Så jag böt med Issa och fick Olivia, det kändes konstigt att rida henne men det gick bra :)
Stor skillnad jämfört när jag red henne i början när hon hade stått i stallet en liten stund bara ;)

Vi red lite dressyr och det gick super :)
Sen avslutade vi med gymkana, jag, Ida och Rocío hade Olivia mot Issa, Lucía och Ida Granström på Grace. Haha vilka vann ? x)

Nej men Olivia va lite gullig när hon hoppade x) Man gasade lite så hon kom lite konstigt till hindret en gång med mig och typ kastade sig över, haha jag flög typ rätt upp i sadeln x) Justja vi red med sadel fast utan stigbyglar :P

Det va lite kul :)




Kommentarer
Postat av: Amanda

hon har så sjukt fin och lång man! :)

2012-03-17 @ 14:54:22
URL: http://amandalundinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0