Jag har lite ont i benen


Ja det har jag x) Emma sover hos mig fast hon sover exakt nu också :P

Igår så hade vi Louise som ridlärare och jag hade grace x)
Först galopperade vi bara över nån bom och sådär vanligt och sen skulle vi typ korta dom fyra hål minst och Emma korta mina as mycke x)

I slutet hade vi också en tävling vem som kunde stå upp längst ;)
Det blev jag och Ida kvar sist och vi typ travade lite här och där en stund x) Sen fick vi skritta för att Louise tyckte synd om hästarna.
Oj vänta nu Emma vaknade x)

Men iaf sen till slut fick vi stå utan stigbyglar och knipa med knäna och då till slut ramlade Ida för att Skorpan drog ner huvet ;)

Yeeeeees jag vann ;) vi stod i typ 20 minuter x)

//Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0