Hoppträning för Sandra

Igår var det ju hoppträning för Sandra och det gick superbra! :D
Vi började med att hoppa stuts. Sen så hoppade vi olika barnor på ca80 cm och sen så höjde dom upp i slutet då vi hoppade en bana som låg på 90-110 cm och hoppade runt utan problem! :D
Och vi fick massor med beröm från dom som satt på läktarn, kuligt! ;)

Sen så skrittade jag hemmåt och först så skrittade jag med Linnea ner till ringström och sen vid anna grubb så såg Clara, Elin och Natta mig lite längre bak så dom stannade och väntade så fick sällskap av dom nästan hela vägen hem till stallet! :)

Hon var väldigt pigg och busig på vägen upp till träningen. Det låg en stock på en tomt som dom hade fällt och hon var superrädd för den fast hon hade gått förbi den förr... Så hon ställde sig på bakbena och jag försökte verkligen med typ allt för att försöka få förbi henne men sen så ställde hon sig riktigt högt och vi kom bara längre och längre ifrån stocken så jag hoppade av tillslut och gick med henne förbi då gick det.. Busiggg!
Sen på hem vägen vavar hon pigg fast vi hade tränat nyss ;)



// EMMA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0