Fotbollen

Vet inte hur det blir med fotbollen nu.
Rider varje måndag, varannan onsdag och fredag och det blir samma vecka.
Idag va det träning och pappa sa att det troligen kommer bli träning måndag, onsdag fredag. Alltså en vecka kommer jag inte kunna träna nånting en vecka och andra veckan 2 gånger.

Känns nästan onödigt att inte kunna träna nånting en vecka och alltså 2 gånger på 2 veckor. Min pappa frågade om jag skulle sluta på fotbollen. Jag vill inte, jag längtar till Gothia men det känns onödigt att inte kunna träna, inte kunna bli bättre, inte kunna göra nånting för laget.

Kan säga en sak och det är att jag inte kommer sluta rida, aldrig! Men jag vill inte heller sluta på fotbollen.


ooops gammal bild från KM 2009 i hoppning ;)
Om ni inte ser så är den lilla där fram jag x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0