Första gången jag red Gini

Kommer ihåg första gången jag såg Gini och red Gini väldigt bra!
Vi åkte ner till Västervik för att kolla på en annan ponny faktsikt men när vi kom så var den halt. Och så såg jag Gini och tyckte hon var hur gulliga och fin som helst! Och dom sa att hon också var till salu och jag ville verkligen testa att rida henne! Red henne och det gick bra hon var pigg och glad och en perfekt ponny för mig! :D Jag sken som en sol när jag hoppade av henne efter ridpasset och ville verkligen att vi skulle köpa henne, och efter några dagar så bestämde vi oss för att köpa henne! :D Och vi åkte ner till Västervik igen för att hämta henne. Och vi lastade in henne i transporten och åkte och sen efter några mil så skulle vi stanna på statoil och köpa glass och när vi kommer ut ur statoil så står Gini och kissar i transporten och det bara rinner ut ur transporten och parkeringen blir helt ner kissad ocoh vi åkte så fort som möjligt haha så gullig hon är! Det var ju 30mil ner dit så det var ju en bit att åka men det var mermermermermemrmermer än värt de!!!! :DDD


Första gången jag red henne!! :DDD :****


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0