DM i Strömsholm 2011 på slottsbarnan! :D

DM i Strömsholm 2011 var grymt!
Den gick ju på slottsbarnan och jag och Gini hade aldrig tävlat där men Gini tyckte det var väldigt roligt och vi hoppade först en förklass till DM och det var L:B och då kom vi 4:a av massa! Hon kändes superbra! Och ärevarv och prisutdelning på slottsbarnan var grymt fränt! Kanske inte ser ut att vara en sån stor upplevelse men det var det! Sen L:A som var själva DM och vi fick ett pet men hon kändes pigg och glad och så och det räckte till en 5placering i DM!! :D Vi var snabbaste ekipaget som hade 4fel och då kom vi ju på 5plats och det också helt grymt! :D
Hoppas DM går där iår också för då är jag och Gini med vi är säkert med annars också men extra grymt på slottsbarnan! :D

Åhh vill rida där varje dag! ;D






Grymma bilder!!! :D

Den sista bilden med slottet bakom har jag i större format inramat i mitt rumm utan texten och de på.

Älskar dig världen bästa ponny! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0