Stigbyglar

Förut hade jag ett par composite stigbyglar när jag tävlade. Men dom var typ för lätta kändes det som. Om jag tappade stigbyglarna på tävling så var det svårt att få tag på dom igen. För dom flög upp och ner hela tiden. Har tex vunnit en L:B utan stigbyglar. Tappade dom i sista i grunden för det var något konstigt språng. Men red hela omhoppningen utan och vann! :D Och sen så har vi hoppat en L:A bana utan stigbyglar. Samma där konstigt språng.
Även fast resultaten inte vart sämre så ville man ju få tag på stigbyglarna igen om man tappar dom.

Så tog mina vanliga stigbyglar och sen dess så har jag inte tappat stigbyglarna någongång på tävling.
 Men dom är iaf lättare att ta igen.



den tävlingen vi vann utan stigbyglar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0