Min lilla gris

Jaha, sov hos Ida igår till idag :)

Idag åkte vi till stallet runt halv 3, det första jag såg var att Plopp låg ner och sa till Ida att det säkert va nå fel på honom men hon bara tjatade nej nej han är bara trött, för de har gått ute hela helgen.
 
Sen red vi jag red barbacka och vi hoppade men han kändes lite konstig i galoppen men tänkte att han bara va trött.
 
sen skulle han gå lektionen efter men efter typ halva tog dom in han och trodde han hade kolik.
 
Jag gick lite med honom och så men sen trodde de att han hade fång, så antagligen har han fång känning men men :/

På fredag skulle han ju rida till bete men antagligen får han stanna hemma :(

//Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0