Liten del av mitt sommarlov kommer att se ut såhär!

Vet inte datum/veckor men skriver bara vad det är jag ska göra!

En veckas läger hos Sandra!
Med terrängträning, dressyrträning och hoppträning! Och massa annat skojj! Vi är typ 5stycken från klubben och sen så kommer massa annat folk, kul att lära känna nya människor! :)


Gothia Cup!
Med fotbollslaget. Och det är världens största fotbollscup! Och det kommer bli grymt och asabasa kul! Möter massa land och kanske Milan, Inter och massa andra stora kända klubbar! Det låter kanske som att det är utomlands men de är i Göteborg! 

Sen så åker jag på en till fotbollscup med 96/97 som frågade om jag ville åka med dom till Danmark och spela Dana Cup! Kommer bli superkul! Så åker direkt från Gothia till Danmark. Och Dana Cup är 2:a eller 3:a världens största Cup!


Underbara Strömstad i typ 4 veckor och sen så åker vi ner flera gånger. Saknar allt folk där nere så gryymt mycket!

Va med kompisa såklart! :D

Och stallet och va med bästa Gini såklart! :D

Det är lite av mitt sommarlov 2012!



Älska Älska Älska!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0