jaha........

Var ju i Västerås idag och kolla om jag hade gluten. Och det hade jag..... ÅHHHH! Vill inte ha de!!
Dom tog först en blodprov i armen och så satt dom en sak där så dom kunde spruta i medicin och sånt. Och sen så sövde dom mig och på 4sek så sov jag, haha. Vart bara suddigare och suddigare och sen så sov jag. Och dom gick ner med en slang med kamera igenom munnen och ner i magen.... och dom såg på nått sätt där att jag hade gluten. Så då ska jag undvika gluten då.... Alltså olika slags mjöl saker. Fast behöver inte göra de förnst efter Dana Cup så jag slipper  jag tänka på de då.
 
VVVVVVVVVVVVVVVVVVVIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLL      IIIIIIIINNNNNNNNNNTTTTTTTTEEEEEEE          HAAA          DDEEEE!
 
 
Tur att jag har dig min älskade ponny! :****
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0