Halva dagen gått, halva kvar

eller när klockan är 12, är det halva dagen då ? x)

Jag tror de ;)

Men jag har inte gjort nånting, mitt roliga liv!
Ska borsta tänder och ut med hunden, sen kanske baka nånting och efter det får jag väl återgå till mitt roliga liv framför tv:n! :D

Lääängtar tills jag slipper den här skiten!

För er som inte kommer ihåg när ni hade vattenkoppor (man brukar väl ha det när man är liten) så känns det som om jag har 10000 myggbett över hela kroppen som kliar och svider, och man får inte riva söner dom, helst inte i ansiktet för då får man ärr, har redan rivit sönder typ 4 st i ansiktet...

Det blir inte bättre att imorse när mamma väckte mig så skratta hon för att jag är så prickig i ansiktet, wihoo

roligt inlägg jaoo!


//Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0