en aning död

Ja men firade midsommar med min kusin och några andra i hultebo ;) Trevligt stället det :)

Men nu är det så att jag kanske har halsfluss, har inte fått feber än men kommer väl få det snart. Det är bajs för det gör jätte ont i halsen :( Jag måste bara rida sista gången ändå på måndag men jag antar att jag missar massa fotbolls träningar och snart är det Gothia :D

Men ja nu får jag äta hals tabletter och kolla på SPaninen-Frankrike, haha nu Frankrike kommer ni dö x)

Har också tänkt att jag kommer bara blogga ibland, när jag känner för det :) NU när det är sommar så ska man inte sitta vid datan hela tiden så det kommer komma upp lite inlägg då och då av mig ;)
 
//Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0