EMMA TILLBAKS I fagersta...

Hallåj! Kom hem från Strömstad vid 6 och åkte direkt ner och klippte mig. Vart ganska mycke, slitet. Sen så beställde vi mat och så kom Clara och hennes familj och åt mat med oss! :)

Gjorde ganska mycke olika saker i Strömstad. När vi kom ner på natten så hade jag värsta energin! ;) Haha typ sprang runt där vid typ 2 på natten, hahah! Men sen dagen efter så var jag och tog massa kort med lite folkizz (bilderna kommer senare!) och sen så åkte vi lite båt och sen så åkte vi till Daftö! Det är ett äventyrsland. Kusinerna skulle dit och dom är 7 och 4år och dom ville verkligen att jag skulle följa med oc h gjorde det och de var ju as kul! HAHA, var typ som en 3åring som skulle åka/göra alla saker där, haha.. Men åkte flomeride (fett knasig stavning men vet ej hur) och nån as kul båt som manåkte upp i och sen så släppte den så flög man över ett hopp och landade i vattnet! ;) Och maaasa annat! 

Och sen på lördagen så var det fest för farfar! ;) Och vi var ute och åkte med en stor båt som dom hade hyrt så vi var själva där med alla gästerna och såg massor med sälar! Sen på kvällen så åt vi massa med mat och godis ;)

Längtar redan tillbaka! Men kommer tillbaks dit om typ 3 veckor så får väll hålla ut.. Och fick tag på en dator i strömstad så hade srivit två inlägg men dom kom inte upp på något underligt sett!.. trökt men så kan de vara..

Och imorgon så är det OS i skolan! :)


gammal bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0