5

1. Jag fryser typ jämt! Alla säger att det är jätte varmt och så kommer jag och säger att det är jättekallt ;)

2. Jag hatar att gå runt i blöta ridbyxor! Verkligen super obehaglingt!

3. Jag har ganska många olika färger i mitt hår, det kan man lätt se när man flätar håret på mig så ser man att dom har olika färger men jag har aldrig färgat håret eller slingat de!

4. Jag har typ aldrig haft en favorit låt i mer än 3dagar max! Om jag hittar en favorit låt så lyssnar jag alltid sönder den direkt så den blir tråkig att lyssna på och så håller jag på ;)

5. Jag tycker om att åka bil långt om det spöregnar/haglar eller om det är mörkt ute! Tycker det är jätte mysigt! ;)


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0