Veckorna i Strömstad!

Tänkte berätta lite om vad jag har gjort i Strömstad.
 
Eller finns väl inte så jätte mycke att berätta. Bad och sol semester i sommarstugan i Strömstad i 2 veckor. Åkt ut med båten massa gånger och solat och badat. Varit med mina otroligt saknade vänner, Alice, Nicol och Ida! Ska även ta hem min cykel därifrån och ha hemma tror jag iaf! 
 
Vi åkte oxå med ett par kompisar där nere ut med deras segel båt och seglade över dagen bara.
Stannade på en ö och gick runt där och gick förbi ett tält och där inne spelade Erik Segerstedh (?). Vid ett ställe där vi åtke förbi så var det öppet hav på ena sidan och det var inte land förren England. Lite coolt.
 
Var faktiskt ute och fiskade en dag också. Fick upp 15 makrillar! :oo Proffs fiskare! ;)
 
Det var lite av de jag gjorde. Blir ju inge mer Strömstad iår eftersom skolan snart börjar igen..... Och saknar redan stället och kompisarna! Kommer inte klara av att vänta i nästan 11månader... åhh.. hur ska jag klara av de?. Aja det får väl gå.. på nått sätt.
 
Har inte hunnit ladda upp bilderna än till datorn med dom kommer senare!
 
bilder sen förra året.
 
 
 
.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0