Taggad

Nu är jag så fett taggad att börja blogga lite mera på riktigt igen! :D

Kan börja med att säga att jag ska försöka vara med på nån hemma hopptävling och dressyrtävling :)
I dressyren så rider jag väl isf bara nått roligt program om inte en annan ska tävla Plopp :)

I hoppningen vill jag bara försöka vara med i nån clear round så man får rosett när man rider felfritt :) Jag tycker det är onödigt att jag ska försöka vara med i nått hoppning på tid eller med omhoppningar och sånt när jag ändå inte är redo för det eftersom jag inte gillar alla omhoppningsvängar direkt x)

Menmen vi får se hur det blir :D
haha wooooow kolla värsta gamla bilden jag hitta på mig o Pippi, tror det va från 2009 :)
haha en till fin bild x)

//Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0