läsa innan jag publicerar

Ja det är nått jag ska börja göra eftersom jag nu läste mina inlägg från tidigare idag och ser att jag har lite små missar här o där så jag ska nog börja läsa igenom inlägget först så blir det lättare att förstå vad jag menar x))
 
men imorn ska jag äntligen till stallet, Jippi!
Jag kommer fortsätta som värdinna eftersom det nu ser ut som om jag inte kommer fortsätta rida Celine pågrund av en stor fet lögn! Mer säger jag inte men blir så jäävla pist off på såna personer...
 
MEn jaja ska försöka hitta en häst att bli halvfoder på tills jag kan ta Plopp eftersom en annan är foder på honom men är i behov av att rida så då får jag nöja mig med en annan häst, men det är väl bara bra att variera? :)

En sak till, kommer troligen sluta på fotboll efter den här säsongen så går fram till vintern men troligen inte mer men vem vet, planerna kan ändras men jag känner själv att jag vill lägga mer energi och tid på ridningen :D

 
//Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0