World Feud

Mamma och Linus sitter och spelar world feud. Mamma har en Iphone och linus en Ipod och pappa är inte så intresserad av iphones och så men iaf mamma och Linus sitter och spelar world feud mot varandra och jag vill också men har inte riktigt en sån mobil men ska väl spela world feud på min också då..

Linus fick sin Ipod när han sålde jultidningar så iår "vill" jag också sälja jultidningar men kommer aldig komma upp till så mycke som Linus kom upp till!

men känner inte att jag vill ha en iphone heller, asså om jag får en så visst, hehe men annars lägger jag hellre pengar på nått annat än en iphone.

Men vill spela world feud!







min mobil som inte går att spela world feud men tycker om den ändå! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0