Trött

Jag är duktig tycker jag :))

Nejdå men efter filmen så somna jag på soffan x)
Nu har jag setat vid datan hela kvällen och ätit godis och gott :)
klockan är bara halv 11 men ska snart sova ändå för jag är super trött :P
Imorn är det förstsa lektionen för året, hoppas veeerkligen att jag får Plopp för då ska jag rida barbacka :P
Min vill ha lista :P
1.Plopp
2.Lillen
3.Olivia
4.Ikaros
5.Action
haha kom inte på nån i slutet så det fick bli Action, har ridit henne en gång på hoppning och det gick väldigt bra :)
Olivia har jag också bara ridit en gång på en dressyr, hon var väldigt mjuk då men ganska tung x)
Aja på onsdag är det hoppning för Carina, jag, Clara och Bodil ska få en egen ponny grupp :P
På torsdag kanske jag ska åka till min kusin, skulle åkt dit idag men ska ju rida måndag och onsdag + att en av hennes hästar har fått bukinflammation men nu måste jag sova !
BLI BÄTTRE PÅ ATT KOMMENTERA!!
Godnatt
Olivia :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer Breitner

Hej hej kusin :D VI SKA HÄMTA HEM LUDDIS IMORN, ÅKER KL 10, HAN STÅR PÅ STRÖMSHOLM. HAN ÄR MYCKET BÄTTRE NU MEN SKA FÅ MEDICIN i NÅGRA DAGAR!!!! JIPPIE :D :D :D<3333 men vet inte om han kmr gå att rida på några dagar :(

Saknar dig. Kom snart :)<3

p.s Ludde hoppar 1.30 xD

2012-01-02 @ 17:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0