Tant x)

Haha måste bara skriva det här x)

Vi va i matsalen ( Emma, jag och några fler x) Och då stod Jonte före oss i kön. Och sen glömde han typ bestick och då stod en utlänning (tjej) som kanske va 38 år eller nått x) Och hon sa Har du glömt nått med brytning. Och då härmade Emma henne mot mej x) Och då börja jag as garva för tjejen himlade med ögonen när hon hörde Emma :)

Och då hade jag tallriken för ansiktet för jag ville inte se henne x) Och då kollar hon fram breve tallriken och sa vad är det som är roligt, hahaha x) Då sa jag att Emma gjorde en rolig min x) Och sen garva jag ännu mer x))

Sen satte hon sej typ bordet framför oss så att hon kollade mot mej och jag kollade mot henne x) Och då satt hon o stirra på mej typ hela tiden och sen skulle jag säga allt till Vickan och då när jag skulle visa vem det va så kollade båda på henne samtidigt som hon kolla på oss x) Haha snacka om att hon blev as sur på mej x))



haha bilden från google :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0