Stallet 10 till kvart i 4! :D

Vid 10 så kom farfar och hämtade mig och körde ut mig till stallet, gjorde hennes mat och mockade sen så gick jag och Michelle upp till lösdriften och mockade där och fylde på mer halm åt dom!
Sen så tog jag och michelle in Gini och Murre och gjorde iårdning dom, satte på transporten på bilen och lasta och åkte upp, vi red i stora i typ 40minuter och det gick bra! Hon var fin i förmen och så. Tränade också på att byta galopp och det sitter nästan! :D
Och sen tillbaks till stallet och tog av dom grejjerna och släppte ut dom i hagen, sen så tog vi in Siri och Cinderella och gjorde dom iårdning för longering. Lastade in dom i transporten och åkte upp dit. Gick in i lilla och började longera, jag longerade Siri och Michelle Cinderella. Och det gick bra. Både Siri och Cinderella är snart 5 år så dom är väldigt dukitga för att vara så unga! Lyssnar direkt när man vill att dom ska öka farten eller vill att dom ska sakta ner farten eller sakta av.
Sen tillbaks till stallet igen och gjorde rent grejjerna och ställde in dom. Sen så fyllde vi på hinkarna i hagen så dom vart full och sen så tog vi in dom. (om ni undrar varför vi fyllde på vatten sen tog in dom var för att dom ska ha till imorn!)
Sen kom mamma och hämtade mig efter sitt jobb och då fixade vi lite i stallet sen åkte hem ;)
Om ni undrar så är michelle vuxen och inte ett barn! ;)
murre!
Siri! (mobilbild!)
Cinderella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0