Slofallet 2011 del 4

Det blev ett ganska stort mellanrum men här kommer lite fler bilder :)
Louise och islänningen Trölli :)
Rykttävling :)
Ridit till hagen :)
:)
Nu bilder på alla som va med :)
Anna :)
Cornelia x)
Emma :)
Emmylou :P
haha Lovisa x)
Tove :P
Alla fryser efter att ha badat med hästarna, korvgrillning :P
Sak letar tävling  :P
Nämen snygg ;)
Prinsen och Tove, hon red honom när hon red ut och oftast Åskar på banan men det var lite olika :P
Rukttävling :P
Ingen hade Sibben utan det var ledare som red han lite när vi red ut bara :P
suddig bild men jätte söta minishettisar + föl!! :D
Hela havet stormar :P Haha i min grupp vann jag båda gångerna :P
Baaad! :D
Fram och bak delsvändning :P
Under hökens vingar :P
Hela havet stormar :P
Jag, Bosse, Anna och Cree :)
mera baaad :)
Cornelia, Vinur, Emmylou och Kettic :)
kommer inte ihåg vad det heter men man ska ta över benet så man sitter i damsadel, sen lägga sej på mage och upp igen ganska jobbigt :P
det va sista bilden :P
Imorgon blir det nått annat tema tror jag :P
Ska nog anmäla mej i år igen det är verkligen super kuuul där x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0