Slofallet 2011 del 3

Ännu mer bilder! :D
rykttävling och jag i bakgrunden x)
:)
Hoppelihopp :)
Han ligger också :)
Mer bilder på Vinur som är en väääldigt kraftig islänning :) Cornelia hade honom :)
Rykttävling och hon vann! :D
inte min bild men när Amanda och Emily visiterar rykttävlingen :P Om ni inte visste det så har Emily sin häst Julia i slofallet :)
Fint hopp :P
Ni kanske ser på den här bilden att han är kraftig :P
Sen är det dags för Åskar som är en fjording och Tove! :)
:)
Haha han kan då vända sig i en spilta x)
Sen Simson och Emma :) Simson är en tinker om ni inte ser det :P
Hooopp :)
Hooopp! :D
Rykttävling :)
haha x)
haha hon ramlar av :P Det var sista dagen när det är lekar och då var det under hökens vingar barbacka :P Några ledare ska kasta lindor och vantar på ryttaren och när dom träffar blir man tagen fast man behöver inte jaga utan man fortsätter som vanligt fast man är ute ur tävlingen :P Bosse är väldigt rädd om sej, han kunde bli rädd för sin egen skugga x) Så han blev typ as rädd när det flög vantar x) Fast jag satt kvar :P
Här vet jag inte vad hon gör x))
Sen är det dags för Leira (islänning och Jenny :P
rykttävling :)
:)
Haha Emily försöker få Leira glaad :P
Mer kommer snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0