Slofallet 2011 del 2

Här kommer del 2 av slofallet och massor med bilder på Bosse! :D
Vi skulle typ göra klacksparkar framåt :P
Dressyr på hög nivå :P
Avslutnings dagen :)
Hahaha ser ut som om han har en tröja x)
Bosse ligger ner, fick bara se han ligga en gång, när jag borsta kunde jag se att han hade legat ner men det tog ett tag innan jag fick se de :)
Ojdå det var inte så mycket bilder på Bosse så jag börjar även med bilder på Carin som var Lovisas "häst" :)
Hopp :)
Rykttävling :)
Carin låg också ner :)
Redo för ridtur :)
Törstig ponny :) Sibben i bakgrunden som är lite kär i Carin, jag och några till såg det med egna ögon x))
Nästa häst blir Cree den stora fjordingen som va Annas häst ;)
Han älskar Bosse, när vi hade hoppning så stod jag o Bosse i ett hörn och då kommer Cree och springer in i Bosse så han blir livrädd x))
Rykttävling :)
Cree och Anna är redo!! :D
kommer ännu mer bilder på Kettic och Emmylou sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0