Slofallet 2011 del 1

Nu tänkte jag skriva om när jag var på ridläger 11 juni-16 juni i slofallet :)
Det här är del 1 av ganska många delar eftersom jag har ganska mycket bilder och det komme rmest handla om min läger häst Bosse :)
Det ligger inte så jätte långt härifrån bara en bit utanför riddarhyttan mot örebro och det tar kanske en halv timme att åka dit :)
Stugan där dom flesta sov (6 av 9)
Vagnen där sov 3 styckna och på andra sidan av vagnen är matrummet :)
Som sagt det här är när jag och Bosse hoppar :)
Bosse är en b-ponny född 2001 :)
För tillfället är han till salu :(
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=567745&inriktning=&typ=
Älskar verkligen ridvägarna som är super fina!! :D
Bild från rykttävlingen kom 4:a tror jag x) Fast flätan åkte ur x) Varje eftermiddag var det en så kallad kvälls aktivitet. En vanlig dag kunde se ut så här:
Först åt man frukost, gick upp runt 8 :)
efter den rider man och då delades in i 2 olika grupper beroende på ridkunskap :) När den ena gruppen red så hade den andra lite teori som smörjning och lite sånt där. Sen tvärtom :) Sen lunch och efter lunchen red vi ut ett pass och sen kvällsaktivitet, kvällsmat och soooova :)
Man skulle försöka ta kort på ängen men han ville bara äta x)
Söööt! :)
Min lilla gris! :)

Kommer fler bilder på Bosse imon kort ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0