seg dag

hejsan idag har det vart en ganska seg dag xp

vaknade halv 12 och gick upp och åt typ frukost lunch och det blev en pan pizza x)
Sen satte jag mej vid datan och kolla lite på tv, det är allt jag gjort tills nu och klockan är snart 2, ska kanske gå upp och fixa mej nu x) Sen ska jag nog dra till ida :P

Okej men i alla fall nu ska jag fixa mej lite, gör lite små inlägg idag :)


har inge bilder så det får bli thailand bilder från 2009 tror jag det var
Red på 3 olika hästar.
Hästen på bilden är den 3:e jag red och den redjag 2 gånger.
Red en brun unghäst med nummer 13 :/ Gick inte så bra kommer jag ihåg. Jag var inte så bra heller :/
Hästen vill inte galoppera och den lyssna inte när jag skänkla istället stegra den och sparka bakut och höll på. Inte så högt så jag höll inte på att ramla av men jag tyckte inte det var sårklit kul då. Så jag fick rida hästen på bilden i 10 minuter bara för att dom hade sett när jag red 13 :)

Milo den första jag red, verkligen en ängel helt underbar kommer ihåg att jag verkligen fäste mej vid den hästen, eftersom jag kunde rida fick jag galoppera själv längs stranden i havet, det var så härligt alla kolla på en och vinden blåste, shit vad jag vill göra om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0