Pigg ponny idag med! ;)

Idag så red jag ut med mamma, Isabelle och Clara och det gick väl bra :) Pigg var hon iaf! Vi skulle trava men när Gini hamnar efter storhästarna så vill hon ifatt och vill inte trava så då galopperar hon, men hon gjorde fina galoppombyten ;) Men sen på slutet så var hon fin. Jag kunde båda korta och normal tempo :)

Sen vi 5 så ska jag ut till stallet igen eller upp till ridskolan för vi ska äta pizza med lagen och lite sånt :)

Ojuste! Red Sweet idag också, han har precis fyllt 3år. Och jag hoppade upp (barbacka) och han lyssnade när jag smackade och så. Isabelle gick med såklart. Men han är väldigt lugn och så! Lixom tre år och Isabelle har ridit han med träns och sadel och han bryr sig inte ;)

Kommer bilder sen från hagen när jag har laddat in dom på datorn.


en dålig bild på sweet (mobil bild!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0