Nyårsafton 2011/2012!

Bilder från Nyårsafton 2011/2012!


Eve!

Haha trött?

Sofia!

Kajsa!

Sofia!

haha eve gör nå konstigt med ögonfransarna! ;)

Du är för söt du! :*

Clara!

Eve och hennes sten tuffa mobil!
(hennes mobil är på lagning så hon har den så länge)
Så ni inte tror att hon har en sån i verkligheten :P

hihi!

Clara testar nå konstiga glasögon vi hittade ;)

Jag och Clara!

Jag och Clara igen ;)

Clara testa på innebandy ;)

Axel och August!

Linus i nån sak! ;P

:***


haha dom spelar FIFA!

nördar allihoppa! ;P

Bandet!

pyramid :P
vet inte riktigt vad jag gör för min där menmen.

rida rygg! ;)

haha grymm min!

haha axel!

lag coolingar!

Malin!

:*****

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA!!!!!

:*****

lite suddig.. 
hiihi!

det blev inte alla bilder men tog ut dom bästa ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0