Kock

Hejsan jag tycker faktiskt att jag borde bli kock när jag bli stor, eller ja iaf större :)
Har precis gjort perfekt broccoli och romanasoppa och det är super gott och sen kollar på tv och det är typ en film med 2 styckna som ser lika dana ut och sen blir det fight mellan dom och sen typ har en gjort värsta buset i den andras stuga och då kommer en vuxen in och då har dömt hängt nått över dörren som smeetar över den vuxna och haha aa typ nått sånt nu ska jag kolla vad filmen heter också :P

såhär står det typ att det är tvillingar som sepearerats vid födseln efter att föräldrarna skildes typ sånt och den heter föräldrarfällan och dom ska typ få föräldrarna att flytta ihop :P

Så nu ska jag kolla på den filmen, kanske lägger in ett till inlägg innan stallet :)



och om ni undrar så är det inte tvillingar som spelar rollerna utan det är en dubbelroll av Lindsay Lohancoch filmen är från 1998 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0