Kallt!

Tjenixen!
Har nyss kommit hem från stallet, typ kaos!
Skulle släppa ut Deyan i hagen och hon har gått i två olika nu ett tag eller aa hon har gått i den andra en gång men aa. Så jag släppte ut Deyan i hagen och precis när jag  släppte henne kom jag på att det var fel hage...Och Waimea står i hagen brevid (bara ett staket imellan) och deyan ska stå på andra sidan stallet så att inte waimea ska kunna se henne för då vill hon in till Deyan (Waimea är Deyans föl som är ett halv år ungefär och dom måste börja skiljas nu) fast båda är ju på gården såkllart! Aa men iaf jag skulle gå och hämta henne igen då eftersom jag skäppte in henne i fel hage och då så han jag väl typ 2meter sen så springer Waimea igenom tråden och in till där Deyan står...... Och sen ska ju dom hålla på med varandra och Deyan ville inte komma utan bara vände rumpan till och gick iväg med Waimea efter sig.... dryghäst! Men sen så ropade jag på mamma så hon fick ta Waimea i grimma och släppa ut henne i hennes hage igen och jag gick med Deyan till hennes riktiga hage.. Och då skulle ju såklart Waimea till Deyan så hon sprang igenom tråden igen! Men sen så gick det bra.. xP
Gick sen med Gini i 30minuter ungefär och hon ville inte riktigt skritta lungt men hon var ändå snäll! :D
Kaos inlägg jag vet men det fick bli så..
Deyan!
Waimea!
Gini söötis bästa ponny! :******

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0