Inga bilder

Hej tänkte bara säga att det inte kommer komma upp bilder med ett nytt tema idag eftersom jag känner att jag inte riktigt hinner med det idag.

åkte ut till stallet efter 11 och kolla lite på månadshoppet (jag va inte med). Blev lite sugen på att rida men glömde bort att anmäla mej -.-

Efter det fick vi väänta eftersom det var löshoppnning men inte förän 3 och klockan va typ halv 1 eller nått x) Men vi (ida, jag och cissi) gav hästarna lunch och så sen åkte cissi hem men jag o ida stanna kvar.

Sen hände inte så mycke och det blev dags för löööshoppnig :P Och vet inte exakt vilka hästar som va med men  typ Evis, Malins, Carina och Eves eller nått, kommer inte ihåg x)

Sen hände typ inget eller jag och Ida gjorde Hugo fin x))

Nejdå men man fick en super fin väckning av hunden idag. Ligger i sängen och sover, sen vaknar jag av att hunden lägger sej på mitt huvud...KUL!


Fin bild Ida redigerat åt mej fast Cissi har tagit kortet :P

Och en till super söt bild x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0